Vzkazovník
Ahoj Kníři,
času ubývá a s ním i možnost se potkat. Tak se zamyslete, jestli by to nestálo za to...
Skautka.
Komentáře
Přehled komentářů
Ahoj, mno, částečně souhlasím. Rozhodně žádné runové meče, dýky s bonusem atp, ale právo na meč má každý, byť s rezavou čepelí, jen se hodně projeví postihy, které máme za to, že nemáme dobvednosti... ale rozhodně souhlasím s tím, že momentálně máme problém zabít blbou krysu z podzemí, natož větší zvíře. Tři bychom, podle mě normálního humanoida dát měli.
Re: Úrovně
(Goldstein, 3. 10. 2012 18:25)Jestli nejake zbrane tak opravdu jen zakladni co jsou obycejne k sehnani... Takze treba vidle, palice nebo obycejne noze, reznicke noze, sekery atp. Proste veci ktere nebyly vyrobeny primarne k zabijeni. My si s tim vystacime a to s tema krysama je jen otazka cisel, casem se to odladi. Pak bude mnohem zajimavejsi az se konecne k nejakym zbranim dostaneme. Jinak neni humanoid jako humanoid, uznavam ze by jsme meli v pohode zabit nejakeho starika s nozikem, ale treba ne banditu s savli...
Re: Re: Úrovně
(Quent, 3. 10. 2012 20:48)Jo, když jsme u zabíjení podzemních potvor...při minulé jeskyni jsme měli štěstí, bo jsem zapoměl čísla krysoprasete a tak byl asi tak 2-3x slabší:-)
Re: Úrovně
(Crixus, 3. 10. 2012 22:13)
Tak to jsme měli docela štístko, co?:D. Nechtěl bych, aby mě zabilo tak nechutné zvíře jako prasokrysa:D. Jak jsem ji viděl, tak jsme ji museli zabít už jen kvůli tomu, že bylo tak strašně škaredé:D. No, ale prostě... tak by to mělo bejt:). Na prvních třech úrovních budeme rádi, když sundáme nějakýho medvěda, skupinku vlků, přerostlého pavouka nebo osamělého starého potulujícího se skřeta:P. Už se těším na další shledání! Knírům zdar!
Skautce: Jo, to víš, že právo na meč má každý, však já to nezakazuju. Jen těžko na 1 lvlu,( ale je zase pravda, že to záleží na charakterníku, co jsi dostal atd...) když teprv poznáváš sám sebe a své vlastní schopnosit:). Jak psal Goldstein - nějakej nůž, dýku, kyj nebo palici... Abychom prostě před každým dobrodružstvím něchodili ke kováři a nechtěli si neustále vykovávat a překovávat lepší zbraně;). Toť vše;)
Re: Re: Úrovně
(Quent, 3. 10. 2012 23:08)
Jo, eště k tomuto - chápu, že na začátek jsem nabídl pro postavy dost velký luxus - nemám v úmyslu v tom pokračovat (teda, samozřejmě záleží taky trochu na vás, snažím se nebránit "ochcání" PJe:-D). Každopádně, teď jsme byli v trpasličím městě, kde jednoduše jsou dobří kováři a železa je tam všude dost...s tím se nic nenadělá. Kdybyste chtěli luk, tak se vám jednak vysměju, a kdybyste ho přecejen našli, tak bych za něho chtěl aspoň 10G:-)
Problém je s našima postavama...konkrétně s Quentem, řekněme, že on má jistý základní kapitál (co se mu krapet ubralo na všem ostatním). Ale u něho zrovna myslím, že by mu nepomohl ani titanový meč s runama tepanýma nexiem:-)
Na druhou stranu, nemyslím, že je úplně dobré za každou cenu bránit nákupu něčeho lepšího (pouze to bude přiměřeně dražší - to ale neznamená nastavit nekonečnou cenu jenom pro to, aby to nešlo pořídit), když (jak říkáš bobe) mám přímo v charakterníku jistou "nechudobu."
Nic, jsem ospalý a asi nepíšu moc srozumitelně...knir
Re: Re: Úrovně
(Daren, 3. 10. 2012 23:28)Ano, v podstatě souhlasím, jediný, kdo by mohl mít nějaký funkční meč je Quent, který ho ale ani neunese... ;)
Re: Úrovně
(Crixus, 4. 10. 2012 1:23)
Hlavně to prosím neberte jako útok nebo stěžování si na někoho, okej? Nemyslím to nijak špatně! A ani to proti nikomu nemířím! Byla to jen taková myšlenka a návrh, jak přemýšlím nad dobrodužstvím....
Ale tak v podstatě myslím, že jsme se všichni celkem shodli, což je super!!!:)
Dobrou
Not enough mana (pařmeni pochopí)
(Quent, 2. 10. 2012 22:43)
Ahojte knírači,
teď ňa tak napadá - jelikož jsme na novém kontinentě (a pokud si dobře pamatuju, tak jsme se ještě nesetkali s žádným mágem ani ničím podobným), tak bychom mohli udělat ten kontinent takový, že tam vůbec nikdo nezná magii...hmm? Myslím, že naše postavy v podstatě magické nejsou (tedy můj theurg možná, ale směr, kterým se vydává, se z knih vlastně stejně vyčíst nedá), takže by to ani příliš nevadilo a spíš by to mohlo být zajímavější (podle dosavadních reakcí lidí[dobře, trpaslíků:-) ] to vypadá, že opravdu magii neznají). Teď nemyslím, že by tam nebyla magie...jenom o ní prakticky nikdo neví a jestli se tam něco magického objeví (např. nějaký předmět), tak to bude spíš veeelká vyjímka.
Otázka, jak to sedí na vaše charakterníky a historie vašich postav.
Tož to enom takový návrh - ještě jsem se nestihl zamyslet nad jeho klady a zápory:-)
Q.d.F.
·Ŧ·
Re: Not enough mana (pařmeni pochopí)
(Daren, 2. 10. 2012 22:45)souhlasím, já vím o Portálech své a to mi stačí.
Re: Not enough mana (pařmeni pochopí)
(starik, 3. 10. 2012 8:45)Ja nejsem vubec proti, akorat budem muset nejak vymyzat z pameti ty chodici kostry.
Re: Not enough mana (pařmeni pochopí)
(Eleanor, 3. 10. 2012 9:02)Tak abych promluvila ze sebe, tak absolutně nevím, co to magie je. V průběhu svého krátkého života, jsem se setkala pouze s šamany a zaříkávači našeho kmene, kteří sice magii praktikují, ale lautr netušíme, že to magie je. Je to požehnání od bohů a jen pár vyvolených jsou obdařeni tímto darem, který by se defakto mohl naučit každý, pokud by se vědělo, že se to naučit dá, což se neví, tudíž se to neučí, ale jednou za čas se to někdo nevědomky naučí a pak je šaman nebo zaříkávač.
Re: Not enough mana (pařmeni pochopí)
(Roundkick, 3. 10. 2012 10:39)Já taktéž souhlasím... jelikož jsem do svých 19 let nepoznal nic jiného, než klášter, který měl sice rozlohu skoro jako Slušovice), tak nejsem vůbec proti. Byl jsem cvičený pouze na boj a zneškodňování humanoidů, byla to něco jako gladiátorská škola... takže jsem vycvičený pro férový boj a o magii tím pádem vůbec nic nevím. A myslím, že nejsem jediný. Mnozí lidé žijící v Antaru se nikdy do kontaktu s magií vůbec nedostanou...takže o ní nemají ani ponětí a stále žijí v přesvědčení, že na světě neexistuje nic jiného než lidé, zvířata a vše co ne nadpřirozené je pro ně rouhání... MUAYTE SE!
Bohové
(Skautka, 2. 10. 2012 22:47)Jo a kníre (Rosťo) máš nějaké bohy z anntaru, které měli trpaslíci? Nebo cokoli trpasličího? Musím moji trpaslici malinko připravit na život.... ;) Díky
Růst levlů
(Q.d.F., 30. 9. 2012 15:27)Ahojte kníři, právě jsem zjistil, že přestup na vyšší úrovně je sice 15 + aktuální lvl. (před postupem), ale je to převedeno podle tabulky zranění a únavy. Tedy při přestupu z 1. na 2. je potřeba 20 expů...při vyšších levlech je to mnohem víc (např. z 16. na 17. lvl je to už 110 expů, což je při naší frekvenci hraní bez přehánění tak 3 roky jenom na postup o jeden lvl). Takže bych to nechal asi bez převádění podle tabulky, souhlas?
Re: Růst levlů
(starik, 30. 9. 2012 20:57)Taky nechci rikat svym vnoucatum, ze jsem prave dosahl s Mr. Goldsteinem 4. lvl
Re: Růst levlů
(D., 30. 9. 2012 15:58)Ahoj, myslím, že to Louda u klasického Dračáku měl bez převádění tabulkou, já skauticím to taky nepřevádím, na druhou je podle mě potřeba 17 XP, na třetí 18 Xp.... (a podle mě se to ani převádět nemá) takže ano, jsem pro. Takže na druhou úroveň potřebuju 16 XP?
Re: Re: Růst levlů
(Eleanor, 30. 9. 2012 20:46)
Já, aniž bych byla čímkoliv ovlivněna, mohu za sebe pouze v rychlosti konstatovat, že jsem zcela za s Darenem a nový překrásný a úchvatný systém rozdělování XP se mi převelice zamlouvá, a pokud mohu mluvit za sebe, tak převádění dle tabulky je zcela, ale zcela, holý nesmysl, na který musím nahlížet pouze s opovržením a nekonečným odporem, téměř podobným jako chováme My elfové vůči skřetům a těm bezduchým stvořením čirého zla, Alfům.
Děkuji Vám, že Vás zajímá můj názor, a pokud budete mít v budoucnu jakékoliv problémy, vztahujících se k našemu tématu, pak mě opravdu neváhejte kontaktovat. Velmi ráda Vám opět v rychlosti odpovím jako na tento dotaz.
Re: Re: Re: Růst levlů
(Daren, 30. 9. 2012 21:02)A je teda potřeba na druhou 16 nebo 17 expů?
Re: Re: Růst levlů
(Q.d.F., 30. 9. 2012 21:05)
Jojo, na druhou úroveň je potřeba 16 expů.
Jinak, mě je to postupování na lvlech stejně celkem jedno, protože pravděpodobně za theurga tak do 10.lvl nebude pro mě mít smysl používat jakoukoli schopnost:-D
Zkouška 2
(Skautka, 30. 9. 2012 16:21)
Podruhé zkouška mailu, zkouška mailu
po přijetí mailu s touto zprávou napište Skautce prosím, že Vám došla zpáva z nástěnky. Pokud nechcete dostávat maily, když někdo napíše na nástěnku, napište Skautce, že nechcete maily. Zkouška mailu, zkouška mailu.
Re: Úrovně
(Daren, 3. 10. 2012 15:12)