Jdi na obsah Jdi na menu
 


Léčení

Ehm.

HOJENÍ

Takže, dle pravidel se staré přirozené léčení  (to, co si sami ošetřujeme vždy v noci) počítá takto:

Oprava za rasu + Opravy PJ (Činnost postavy  a Podmínky) + 2K6+ + Odolnost

Suma sumárum to znamená, že připočteme Opravy za rasu, což jsme doposud nedělali - je to jakási schopnost regenerace.

Člověk má 0, Horal +2, Trpaslík +3, Horský trpoš +4, Hobit -3, Elf -3,  Zelený -2, Temný elf 0.

My taky máme za celým vzorečkem navíc -4 za to, že jsme do startu přidávali každé Vlastnosti +4.

Ale! Jeden příklad: po celodenním pochodu a spánku v hostinci nevalné kvality máme Opravy -10, k tomu těch našich -4, to je celkem -14. Pak přičteme 2K6+, to je řekněme 6. Takže svou Odolnost budeme přičítat k asi -8. To málokdo překoná. A když vezmeme v potaz Eleanor, která má ještě postih -3.... :/

Podle mě je ta -4 úplně zbytečná.

 

ZMÍRNĚNÍ ZRANĚNÍ

Toto je první léčení, které se uděje po nějakém zranění. V pravidlech to bylo s tabulkou a mě napadlo celkem dobré řešení, tabulku vypustíme a jen to trochu podělím.

Takže. :P :

Odl / 2 + PrvníPomocPoskytovatele

Ano, polovina vaší Odolnosti se přičte První pomoci, kterou vám poskytnu já, Eleanor nebo Quent (ten jen možná).

 

PRVNÍ POMOC

Zrč + 2PX nebo Bonus za dovednost + 1K6 + Bonusy + Opravy

To mi přijde jasné, takže jen k těm bonusům a postihům: 

Opravy jsou za podmínky (uprostřed bitevní vřavy, v nemocnici... čas)

Bonus za lékárničku a její znalost, může je mít hraničář k něčemu konkrétnímu... upřesním, domluvíme se.

 

LÉČENÍ VELKÉHO ZRANĚNÍ

Je to velmi složité a mám několik možností, sepsané donesu na další DrD, dořešíme společně.

 

Taky se docela změní zapisování zranění, ale je to logické a ne moc složité. ;)

Martina.

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář