Změny v číslech
23. 5. 2012
- Všechny hlavní vlastnosti zvýšené o 4.
- Rch =Sil+Obr4
- Chůze = Rch km/h
- Spěch=1,5×Rch km/h
- Běh=5×Rch km/h = Rch×0,072 m/k
- Sprint=10×Rch km/h = Rch×0,036 m/k
- Únava za sprintování je 2 body za kolo (pouze u skutečného běhu. U jiných činností s námahou sprintu je to klasicky 1 bod za 2 kola)
- Mez zr.=Odl×3
- Mez ún.=Vdr×3
- ZZ=Zranění zbraně+Síla+bonusy (schopnosti, magie, runy...)
- Tabulky se nepoužívají (kromě případu, kdy hráč či PJ usoudí ;o), např hned další bod je s užitím tabulky:-D).
- Nová odvozená vlastnost: Síla nošení (SN) = Sil – 7
- Maximální naložení = {SN+20} podle tab. hm. (znamená, že danou hmotnost uzvedne, ale nebude schopen udělat ani krok)
- Tabulka únavy za chybějící SN:
- Maximální naložení = {SN+20} podle tab. hm. (znamená, že danou hmotnost uzvedne, ale nebude schopen udělat ani krok)
Chybějící SN |
Naložení |
Únava jako |
0 a méně |
žádné |
neunavuje |
1-5 |
mírné |
Chůze |
6-10 |
střední |
Spěch |
11-15 |
velké |
Běh |
15-20 |
extrémní |
Sprint |
- Návrat ke klasickému DrD+ při počátku kola boje: Nejdřív se řekne činnost, potom se háže na Boj.
- Dovednosti mají 6 úrovní jako v DrD++, ale podmínky jsou následující:
- Vylepšení na 1. a 2. lvl stojí 1 dovednostní bod
- Vylepšení na 3. a 4. lvl stojí 2 dovednostní body
- Vylepšení na 5. a 6. lvl stojí 3 dovednostní body
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář